Menu

Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Blumenkraft

#61
Ylläpidon Itkumuuri / Vs: vikaa vikaa
helmikuu 14, 2013, 11:55
Tämän päivän selailun tuntumalta sivusto ja foorumi vaikuttaisivat toimivan moitteetta. Reipasta. :)
#62
Ylläpidon Itkumuuri / Vs: vikaa vikaa
helmikuu 11, 2013, 17:54
Tämän verran väliaikatietoa tältä suunnalta, että vielä näyttää tulevan em. virhettä keskimäärin joka toisella klikkauksella.
#63
Lainaus käyttäjältä: virgo - joulukuu 11, 2012, 19:00
voihan räkä !
toivottavasti joku saa tuon aineiston haltuun ja duunaa dokkarin loppuun tai mikä parempaa jatkaa sen tekemistä :(

heh löysin Trailerin ;)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_mnMRAcKDMw#
Sanoppa muuta kato.

:)

Eiköhän sen joku retromielinen mediaharrastaja/-opiskelija ota työn alle ennen pitkää, jos saa
puhuttua projektin omiin käsiinsä. (Ja ehkä sitten ennakkotilanneet lopulta saisivat tilaamansa.)

Ja kas, minäkin löysin tuon trailerin. Näytti olevan heti ensimmäinen video mainitsemallani sivulla. ,)
#64
Tuli sitten tälle osastolle puskettua, joten toivottavasti ei mennyt pahasti pieleen.
Dokumenttia tuloillaan kasibittisistä, jos tähän ei ole vielä törmännyt:

http://ascii.textfiles.com/archives/3800
#65
Pelit ja pelaaminen / Evil Wrestling
marraskuu 28, 2012, 22:16
En ole nähtävästi tänne vielä ottanut tätä peliä puheeksi, mutta otsikon mukainen
kotimainen tekstipeli olisi haussa. Nimi on siis pelkkä "Evil Wrestling". Pelissä pelataan
vapaapainijaa Amerikan malliin. Muita pelissä esiintyviä hahmoja ovat 80-luvun WWF:n
(nyk. WWE) painijoita mainiten esim. Hulk Hogan, André the Giant, Honkytonk Man jne.
Tämä peli oli itselläni kasetilla muinoin, mutta se meni sitten koneen mukana maailmalle.
Kun tässä taannoin hankin nepan, niin tuli fläsäreitä tästä huvittavasta pikkupelistä.
Tuhansia virtuaalipisteitä ja lisää mittaa virtuaalipeenikselle sille, joka löytää tämän pelin
arkistoistaan. :)
#66
Lainaus käyttäjältä: bloodycut - kesäkuu 11, 2011, 20:33
Grafiikkaa ja ääniä vois parantaa kuusnepasta, mutta idea sais pysyä samassa

Tämä ajatus sai sen verran mielenkiintoa, että pakko hieman viilata pilkkua. ;)

Mitä tarkoitat? Miksi pitäisi parantaa? Mikä idea saisi pysyä samassa?

Eihän laite ole enää sama, jos teknisiä ominaisuuksia lähdetään muuttamaan.
Commodore 65:han piti olla taaksepäin yhteensopiva kuusnepan kanssa, mutta
vuosiluvun käydessä 1990-1991 kasibittisten aika alkoi olla jo ohi, joten C65:n
julkaisu peruttiin. Commodoren viimeiseksi kasibittiseksi julkaisuksi täten jäi C128
vuonna 1985. Pari vuotta myöhemminhän ensimmäinen Amiga sitten julkaistiin.

Sanoisinpa yhteenvedoksi tähän, että jos haluaa kuusnepaa kehittyneemmän
Commodoren, niin kannattaa ostaa (Commodore) Amiga. :)
#67
Sen haluaisin tietää, että miksi pitää olla alkuperäinen peliarvostelua varten, jos kotelo vilahtaa kuvassa ehkä sekunnin-pari?  :)
#68
Voisiko joku varmistaa, toimiiko tuo Jensin SuperPLA myöskin uudemmissa C-malleissa?
Ainakin tiedotteessa seisoo näin:

"SuperPLA V3 is meant for repair jobs and can be used in the following computers:

Commodore C64 (old model)
C16, C116, plus/4
Floppy-Cartridge 1551
Commodore 610
Commodore 710
Commodore PET (socket UE5)"
#70
Lainaus käyttäjältä: virgo - kesäkuu 22, 2011, 11:17
Ihan oman mielenterveyden vuoksi suosittelen tarkoitukseen tehtyjä ohjelmia
Save komento kun ei pysty ihan kaikkia kopioimaan muisti alueen ylityksen vuoksi
pienet ohjelmat onnistuukin "savettamaan"


Turbo-pelejä ei tallenneta save-komennolla, vaan ko. turbon omalla tallennustavalla.
Minusta tässä käytännössä ei ole mitään mielenterveyttä vievää.
#71
Tästä nyt voisi vaikka oppia edes sen verran, että kokeilee ensin ja tulee kysymään vasta sitten, jos se noinkin helppoa oli sittenkin.
#72
Muut koneet / Re: Dingoo A-320
syyskuu 16, 2010, 03:13
Itsellä heräsin mielenkiinto tähän laitteeseen. Katselin ajankuluksi näitä ohjeita:
http://dingoowiki.com/index.php?title=Dingux:About#Necessary_Files
Näyttää mukavan yksinkertaiselta toimenpiteeltä, ja kaiketi pitäisi onnistua, kun menee step-by-step. Korjatkaa, jos olen hakoteillä.
#75
Pitäisi melkein testata tuota pitkästä aikaa. Sen kummemmin lunttaamatta muistelisin, että turbopelin ladattua laitetaan kohdekasetti sisään ja nauhoitetaan <-S -komennolla. (Sitä en muista, että tallentuuko nimitunnistekin sen kummemmin määrittelemättä.) Pelejä listatessa paperille kannattaa tietysti laittaa kierroslukematkin ylös.